Kære musikelsker/medlem/følger af Kulturkaravanen. Så er det atter tid til den årlige generalforsamling.
Torsdag den 23. marts 2023 kl. 19:30 i Hvalsø Kulturhus.
Kom og giv dit input til foreningens fremtidige aktiviteter!
Dagsorden
- Valg af referent
Bestyrelsen tilbyder at tage referat - Valg af ordstyrer
- Formandens beretning v/Søren Dahl-Pedersen
- Kasserer/bogholder fremlægger det reviderede regnskab til godkendelse
Regnskabet er vedlagt - Behandling indkomne forslag
Forslag, der ønskes behandlet til afstemning på den ordinære generalforsamling, skal være indgivet skriftligt til bestyrelsen senest 7 dage før generalforsamlingen, dvs. den 16. marts 2023. Send forslag til bestyrelsen@kulturkaravanen.dk - Kasserer/bogholder fremlægger budget samt forslag til kontingent til godkendelse
Bestyrelsen foreslår uændret kontingent kr. 100,00 om året. - Valg af bestyrelsesmedlemmer
Bestyrelsen kan bestå af 5 eller 7 medlemmer + suppleanter.
Bestyrelsen foreslår en bestyrelse på 7 medlemmer.
Følgende bestyrelsesmedlemmer er ikke på valg i år:
Sidse Feldberg Juncker, Poul Thomsen, Ole Egelund, Jørgen Schwensen
Følgende bestyrelsesmedlemmer er på valg for en 2-årig periode:
Sonja Eliassen (genopstiller), Jesper Schlamovitz (genopstiller), Søren Dahl-Pedersen (genopstiller ikke)
Forslag til bestyrelsesmedlemmer kan fremsættes på generalforsamlingen, eller mailes til bestyrelsen@kulturkaravanen.dk inden mødet. - Valg af suppleant(er)
Suppleanter vælges for en 1-årige periode.
Forslag til suppleanter kan fremsættes på generalforsamlingen, eller mailes til bestyrelsen@kulturkaravanen.dk inden mødet. - Valg af revisor og revisorsuppleant
På valg som revisor er Søren Hellmann (genopstiller)
Posten som revisorsuppleant har ikke været besat siden 2019
Forslag til revisor og/eller suppleant kan fremsættes på generalforsamlingen, eller mailes til bestyrelsen@kulturkaravanen.dk inden mødet. - Eventuelt
Vel mødt – Bestyrelsen sørger for drikkevarer til arrangementet.